onsdag den 15. april 2009

Monki åbner i København

Den svenske tøj sensation åbner 1 maj deres første butik uden for Sverige,
valget er faldet på København. Jeg kan forstille mig, at jeg ikke er den eneste, der synes det er fantastisk at Monki åbner i København. Den kommer til at ligge på Købmagergade 3
For jer der endnu har til gode at opleve Monkis magiske fantasiverden, kan jeg kort fortælle at Monki har haft relativ kort men meget succesfuld historie i Sverige. Hver af deres konceptbutikker i Sverige har skabt deres helt eget univers og er unik.
Butikkerne i sig selv er et besøg værd.
Tøjet er highstreeet ungdomstøj, der er modigt, visonært og fantasisfuldt. En god kombination når man skal fast holde teenagers interesse. Men lad jeg ikke afskrække.. Der er masser af spændende tøj til os" voksne" modige piger også ;). Glæd jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar